Dostawa

Nasza firma realizuje dostawy za pomocą firmy inPost. Zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 3-4 dni roboczych od momentu wysłania. Klient ma możliwość przekierowania paczki do sąsiada, Paczkomatu lub Punktu Paczkomatowego. Klient ma możliwość przedłużenia terminu otrzymania paczki o 24 godziny. Giftery International Ltd. nie ponosi odpowiedzialności za paczki nie odebrane przez klienta. Klient może poprosić o ponowną wysyłkę paczki na własny koszt. Jeśli klient wybierze płatność za pobraniem, ma możliwość zapłaty gotówką, kartą kredytową lub za przez Blika.

Kurier podejmuje dwie próby dostarczenia przesyłki. Jeśli obie próby zakończą się niepowodzeniem, przesyłka zostaje zwrócona do nadawcy. Aplikacja InPost Mobile daje możliwość przekierowania przesyłki do Skrytki Paczkomatowej lub punktu PUDO. Aplikacja umożliwia również przedłużenie terminu odbioru przesyłki.

Nasi klienci mają 2 dni na odebranie paczki z paczkomatu.
Paczki nieodebrane przez klienta zostaną zwrócone do nadawcy. Ponowna dostawa zwróconych paczek może potrwać do 1 miesiąca, w zależności od czasu potrzebnego na dotarcie paczki z powrotem do naszej siedziby.
https://inpost.pl/en/help-how-extend-deadline-collecting-parcel-parcel-locker

Klienci są powiadamiani przez SMS i e-mail o każdym etapie procesu doręczania przesyłki – od momentu nadania paczki do momentu dostarczenia jej do paczkomatu lub przez kuriera.

Wszystkie funkcje aplikacji InPost Mobile można znaleźć na stronie https://inpost.pl/en/mobile-application

inPost Poland
compliance@inpost.pl
722 444 000

Nasza firma dostarcza zamówienia ekspresowe za pomocą firmy DHL. DHL Express podejmuje do dwóch prób doręczenia każdej paczki. Jeśli odbiorca nie będzie mógł odebrać przesyłki przy pierwszej próbie doręczenia, DHL Express pozostawi kartę doręczenia z instrukcją dla odbiorcy, aby umówił się na ponowne doręczenie lub odebrał przesyłkę w Punkcie Obsługi Klienta DHL. Jeśli druga próba doręczenia również się nie powiedzie, paczka może zostać zwrócona do nadawcy lub zatrzymana w placówce DHL na określony czas przed jej zwrotem. DHL Express zapewnia informacje w czasie rzeczywistym o każdej przesyłce, nasi klienci mogą monitorować status swojej paczki. Giftery International Ltd. nie jest odpowiedzialne za jakiekolwiek pakiety nie zaakceptowane przez klienta i nie może być pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody z nich wynikające.

DHL Express
+48 42 6 345 100
https://dhlexpress.pl/en/contact/