Z naszej aktualnej kolekcji następujące produkty są do spersonalizowania: Love Note, Love Cards
Z naszej aktualnej kolekcji produktów, które nie mogą być spersonalizowane: Love List, drewniany wieszak na plakaty, folia do szkła
Produkt, który można spersonalizować
1. Dokonaj zmian w zamówieniu produktu spersonalizowanego
Obowiązkiem klienta jest skontaktowanie się z nami jak najszybciej i powiadomienie nas o wszelkich żądaniach zmian, błędach lub pomyłkach dotyczących zamówienia. Niedopełnienie tego obowiązku może spowodować wysłanie nieprawidłowego zamówienia, za co nie możemy ponosić odpowiedzialności.
Aby zmodyfikować zamówienie:
- Klient może dokonać modyfikacji zamówienia do godziny 23:30 w dniu złożenia zamówienia, poprzez link podany w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Klient potwierdza i rozumie, że jest to spersonalizowany i unikalny produkt, który zostanie oddany do produkcji po godzinie 23:30 w dniu złożenia zamówienia i żadne dalsze modyfikacje nie są możliwe.
- Klient może dokonać modyfikacji wysyłając e-mail na adres info@lovenote.pl do naszego działu obsługi klienta do godziny 16:00 w dniu złożenia zamówienia. W każdym przypadku e-mail musi zawierać numer zamówienia otrzymany w e-mailu potwierdzającym lub adres e-mail użyty podczas składania zamówienia. Zapytania otrzymane po godzinie 16:00 nie będą rozpatrywane. Należy pamiętać, że nasza obsługa klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00, a zmiany po 16:00 w dni robocze oraz w soboty i niedziele mogą być dokonywane tylko przez klienta, zgodnie z opisem w punkcie 1.
2. Zmiana adresu dostawy, numeru telefonu
Jeśli potrzebujesz zmienić adres dostawy lub numer telefonu, wyślij nam e-mail na adres info@lovenote.hu z numerem zamówienia i adresem lub numerem telefonu, który chcesz zmienić. Możemy zmienić żądane informacje, dopóki zamówienie nie opuści naszej siedziby! Jeśli zamówienie zostało już wysłane pocztą, prosimy o kontakt z naszym kurierem, podając numer śledzenia.
Pod koniec procesu zamawiania, na stronie kasy, nasi klienci mają możliwość dodania komentarza do swojego zamówienia. Należy pamiętać, że wszelkie komentarze na tym interfejsie są zawsze kierowane do kuriera dostarczającego zamówienie w celach informacyjnych, a wszelkie inne prośby o zmiany w zamówieniu nie będą przetwarzane. Jeśli chcesz zmodyfikować swoje zamówienie lub poprosić o późniejszą datę dostawy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@lovenote.pl. Prosimy pamiętać, że nasz serwis obsługi klienta jest dostępny w dni robocze od 08:00 do 16:00, Giftery International Ltd. nie gwarantuje spełnienia żądań otrzymanych w innych godzinach i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikające z takich żądań.
InPost Poland Phone: 722 444 000 or 746 600 000 E-mail: compliance@inpost.pl
DHL EXPRESS Poland + 48 42 6 345 100
3. Uszkodzony/wadliwy produkt
3.1. Jeśli produkt dotrze do nas uszkodzony/wadliwy, klient ma prawo żądać zwrotu pieniędzy lub wymiany produktu, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Jesteśmy w stanie wymienić uszkodzone/wadliwe produkty drukowane w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia. Po tym 14-dniowym okresie, Giftery International Ltd. nie będzie odpowiedzialna za wymianę jakichkolwiek uszkodzonych lub błędnie wydrukowanych produktów. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@lovenote.pl W każdym przypadku w mailu należy podać numer zamówienia otrzymany w mailu potwierdzającym lub adres mailowy użyty podczas składania zamówienia. W przypadku uszkodzonych/wadliwych produktów klienci mają prawo podać powód reklamacji, jednak we wszystkich przypadkach konieczne jest dołączenie zdjęcia uszkodzenia/wad, w przeciwnym razie nie będziemy mogli zreprodukować produktu lub zwrócić ceny!
3.2. Należy pamiętać, że we wszystkich przypadkach edytowana przez Państwa książka zostanie wydrukowana. Wszyscy klienci będą mieli możliwość sprawdzenia produktu przed złożeniem zamówienia i muszą potwierdzić ostateczny podgląd przed kontynuacją. Giftery International Ltd. nie ponosi odpowiedzialności za książki wyprodukowane nieprawidłowo przez klienta i nie jesteśmy w stanie wymienić tych egzemplarzy.
Jeśli dostarczone produkty są uszkodzone/wadliwe z przyczyn niezależnych od kupującego, ma on prawo do anulowania zamówienia, jednak nie później niż 14 dni od otrzymania produktu.
4. Anulowanie zamówienia, zwrot produktu, zwrot pieniędzy
4.1. Obowiązkiem klienta jest skontaktowanie się z nami jak najszybciej i powiadomienie nas o wszelkich żądaniach zmian, błędach lub pomyłkach dotyczących zamówienia. Niedopełnienie tego obowiązku może spowodować wysłanie nieprawidłowego zamówienia, za co nie możemy ponosić odpowiedzialności.
Aby anulować zamówienie:
- Klient może anulować zamówienie do godziny 23:30 w dniu złożenia zamówienia, poprzez link podany w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że jest to spersonalizowany i unikalny produkt, który zostanie wyprodukowany po godzinie 23:30 w dniu złożenia zamówienia i że nie ma opcji anulowania zamówienia, nie będzie przyznany zwrot pieniędzy.
- Klient może anulować zamówienie, wysyłając e-mail na adres info@lovenote.pl do godziny 16:00 w dniu złożenia zamówienia. W każdym przypadku w e-mailu należy podać numer zamówienia otrzymany w e-mailu potwierdzającym lub adres e-mail użyty podczas składania zamówienia. Prośby o anulowanie otrzymane po godzinie 16:00 nie będą honorowane, a cena zakupu produktu nie zostanie zwrócona. Należy pamiętać, że nasza obsługa klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00, a zmiany po 16:00 w dni robocze oraz w soboty i niedziele mogą być dokonywane tylko przez klienta, zgodnie z opisem w punkcie 1.
Jeśli płacisz kartą kredytową, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy, jeśli anulujesz zamówienie w wyznaczonym terminie. Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanych produktów, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta drogą elektroniczną pisząc na adres info@lovenote.pl
4.2 Jeśli dostarczone produkty są uszkodzone/wadliwe, klient ma prawo anulować zamówienie i zażądać pełnego zwrotu pieniędzy, ale nie później niż 14 dni od otrzymania produktu. Klient potwierdza i akceptuje, że jest to produkt spersonalizowany i unikalny oraz że nie ma możliwości jego zwrotu. Jeśli otrzymałeś zamówienie uszkodzone/wadliwe lub masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@lovenote.pl.
5. Dostawa
Wszystkie podane terminy dotyczące dostawy mają charakter wyłącznie informacyjny. Będziemy się starać dostarczyć produkt w określonym czasie, ale nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub wydatki poniesione przez klienta w wyniku opóźnienia dostawy zamówienia. We wszystkich przypadkach przewidywany czas dostawy jest podany na stronie kasy po wybraniu produktów. Należy pamiętać, że czas przygotowania i dostawy poszczególnych produktów może się różnić.
Jeśli zamówiłeś więcej niż jeden produkt, rezerwujemy sobie prawo do dostarczenia Twojego zamówienia w ratach. Jeśli Zamówienie ma być dostarczone w częściach, każda dostawa będzie traktowana jako osobna umowa.
Musisz być dostępny do odbioru przesyłki w dniu dostawy, ponieważ kurier będzie próbował ponowić dostawę do 2 razy, po czym przesyłka zostanie zwrócona.
6. Zaginiona paczka
Jeśli przesyłka zostanie zagubiona podczas transportu, oczywiście wymienimy ją i zapewnimy, że zamówienie dotrze do Ciebie. Jeśli nie chcesz, aby Twoje zamówienie zostało ponownie wysłane i zapakowane, zwrócimy Ci pełną cenę zamówienia. W przypadku zagubienia przesyłki prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@lovenote.pl, podając numer zamówienia otrzymany w e-mailu potwierdzającym lub adres e-mail użyty podczas składania zamówienia.
7. Deklaracja prawna dotycząca produktu
Prosimy pamiętać, że choć staramy się jak najdokładniej prezentować nasze produkty, to ze względu na zmiany rozdzielczości ekranu nie możemy zagwarantować, że każda wyprodukowana książka będzie dokładnie oddawać rzeczywisty kolor produktu. Prosimy o kontakt przed zakupem, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące produktu
7.1 Specyfikacja naszych produktów
Love Note Rozmiar: Rozmiar A5, 148 x 210 mm Grubość papieru stron wewnętrznych: 120 gramów Maksymalna liczba stron: 40 (Proszę pamiętać, że jeśli wybierzesz 20 stron lub mniej, będziemy drukować tylko na prawych stronach książki. Jeśli wybierzesz więcej niż 20 stron, drukujemy po obu stronach. Wszelkie puste strony pozostałe na końcu książki zostaną automatycznie wypełnione wybranymi przez Ciebie znakami.

Ceny naszych książek Love Note są stałe i nie ma na nie wpływu ilość stron w książce.
Na naszej stronie używamy stałej, domyślnej czcionki do edycji książki, której nie można zmienić. Użycie niestandardowych, specjalnych znaków lub emoji nie jest możliwe, Giftery International Ltd. nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wynikające z tego wadliwe produkty.
W przypadku, gdy chciałbyś/chciałabyś uczynić swoją książkę Love Note jeszcze bardziej wyjątkową poprzez dodanie do niej własnego zdjęcia, zalecamy dodanie w tym celu pustej strony podczas edycji książki.
Okładki spersonalizowanych książek Love Note są w kolorze, wnętrze jest czarno-białe, dostępne są dwie różne okładki:
Miękka: Miękka, giętka, matowa okładka. Solidny, a zarazem elegancki prezent.

Twarda: Premium, mocna, błyszcząca okładka, ponadczasowa książka dla tych naprawdę ważnych wspomnień. Nasze książki w twardej okładce oprócz tego, że są niezwykle trwałe, doskonale sprawdzają się jako dekoracje.

Kolor opakowania prezentu nie jest gwarantowany, zależy od aktualnej oferty.

Love Cards
Rozmiar: 148×70 mm
Opakowanie 20 perforowanych kart kuponowych z zaokrąglonymi rogami
Karty umieszcza się w talii w kolejności, każda karta posiada imię osoby obdarowującej i imię osoby obdarowanej.
Na naszej stronie do edycji książeczki z kuponami używamy stałych, domyślnych czcionek (Lexend Deca, Caveat), których nie można zmienić. Poza znakami alfabetu polskiego i emoji, nie można używać żadnych innych znaków, a Giftery International Ltd. nie ponosi odpowiedzialności za powstałe w ten sposób wadliwe produkty.
Nie ma możliwości dodania własnego obrazka lub zdjęcia.
Strony kuponów spersonalizowanych Love Cards są w kolorze. Nasze Love Cards dostarczane są w gustownej, ozdobnej kopercie prezentowej z naklejką, której kolor nie jest gwarantowany i zależy od aktualnej oferty.
Produkt, którego nie można spersonalizować
1. Zmiana adresu dostawy, numeru telefonu
Jeśli potrzebujesz zmienić adres dostawy lub numer telefonu, wyślij nam e-mail na adres info@lovenote.pl z numerem zamówienia i adresem lub numerem telefonu, który chcesz zmienić. Możemy zmienić żądane informacje, dopóki zamówienie nie opuści naszej siedziby! Jeśli zamówienie zostało już wysłane pocztą, prosimy o kontakt z naszym kurierem, podając numer śledzenia.
Pod koniec procesu zamawiania, na stronie kasy, nasi klienci mają możliwość dodania komentarza do swojego zamówienia. Należy pamiętać, że wszelkie komentarze na tym interfejsie są zawsze kierowane do kuriera dostarczającego zamówienie w celach informacyjnych, a wszelkie inne prośby o zmiany w zamówieniu nie będą przetwarzane. Jeśli chcesz zmodyfikować swoje zamówienie lub poprosić o późniejszą datę dostawy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@lovenote.pl. Prosimy pamiętać, że nasz serwis obsługi klienta jest dostępny w dni robocze od 08:00 do 16:00, Giftery International Ltd. nie gwarantuje spełnienia żądań otrzymanych w innych godzinach i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikające z takich żądań.
InPost Poland Phone: 722 444 000 or 746 600 000 E-mail: compliance@inpost.pl
DHL EXPRESS Poland + 48 42 6 345 100
2. Uszkodzony/wadliwy produkt
2.1. Jeżeli produkt dotrze do nas uszkodzony/wadliwy, klient ma prawo żądać zwrotu pieniędzy lub wymiany produktu, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Jesteśmy w stanie wymienić uszkodzone produkty w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia. Po tym 14-dniowym okresie, Giftery International Ltd. nie będzie odpowiedzialna za wymianę uszkodzonych produktów. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@lovenote.pl W każdym przypadku w mailu należy podać numer zamówienia otrzymany w mailu potwierdzającym lub adres mailowy użyty podczas składania zamówienia. W przypadku uszkodzonych/wadliwych produktów klienci mają prawo podać powód reklamacji, jednak we wszystkich przypadkach konieczne jest dołączenie zdjęcia uszkodzenia/wad, w przeciwnym razie nie będziemy mogli ponownie wysłać produktu lub zwrócić ceny!
Jeżeli dostarczone produkty są uszkodzone/wadliwe z przyczyn niezależnych od klienta, klient ma prawo do anulowania zamówienia, jednak nie później niż 14 dni od otrzymania produktu.
3. Anulowanie zamówienia, zwrot produktu, zwrot pieniędzy
3.1. Obowiązkiem klienta jest skontaktowanie się z nami jak najszybciej i powiadomienie nas o wszelkich żądaniach zmian, błędach lub pomyłkach dotyczących zamówienia. Niedopełnienie tego obowiązku może spowodować wysłanie nieprawidłowego zamówienia, za co nie możemy ponosić odpowiedzialności.
Aby anulować zamówienie:
Aby anulować zamówienie: Klient może odstąpić od umowy (jeśli nie jest to produkt personalizowany) w ciągu 14 dni od otrzymania produktu bez podania przyczyny lub rozwiązać umowę bez podania przyczyny. Rezygnację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres info@lovenote.pl podając numer zamówienia lub adres e-mail użyty przy składaniu zamówienia. Koszt odesłania produktu do Sprzedawcy ponosi Kupujący. Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanych produktów, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta poprzez e-mail info@lovenote.pl 3.2 Jeżeli dostarczone produkty są uszkodzone/wadliwe, Kupujący ma prawo do anulowania zamówienia i żądania zwrotu pełnej kwoty, jednak nie później niż 14 dni od otrzymania produktu. Jeśli otrzymali Państwo zamówienie uszkodzone/niedoskonałe lub mają Państwo dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@lovenote.pl
4. Dostawa
Wszystkie podane terminy dotyczące dostawy mają charakter wyłącznie informacyjny. Będziemy się starać dostarczyć produkt w określonym czasie, ale nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub wydatki poniesione przez klienta w wyniku opóźnienia dostawy zamówienia. We wszystkich przypadkach przewidywany czas dostawy jest podany na stronie kasy po wybraniu produktów. Należy pamiętać, że czas przygotowania i dostawy poszczególnych produktów może się różnić.
Jeśli zamówiłeś więcej niż jeden produkt, rezerwujemy sobie prawo do dostarczenia Twojego zamówienia w ratach. Jeśli Zamówienie ma być dostarczone w częściach, każda dostawa będzie traktowana jako osobna umowa.
Musisz być dostępny do odbioru przesyłki w dniu dostawy, ponieważ kurier będzie próbował ponowić dostawę do 2 razy, po czym przesyłka zostanie zwrócona.
5. Zaginiona paczka
Jeśli przesyłka zostanie zagubiona podczas transportu, oczywiście wymienimy ją i zapewnimy, że zamówienie dotrze do Ciebie. Jeśli nie chcesz, aby Twoje zamówienie zostało ponownie wysłane i zapakowane, zwrócimy Ci pełną cenę zamówienia. W przypadku zagubienia przesyłki prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@lovenote.pl podając numer zamówienia otrzymany w e-mailu potwierdzającym lub adres e-mail użyty podczas składania zamówienia.
6. Deklaracja prawna dotycząca produktu
Należy pamiętać, że chociaż dokładamy wszelkich starań, aby pokazać nasze produkty tak dokładnie, jak to możliwe, ze względu na zmiany rozdzielczości ekranu, nie możemy zagwarantować, że wszystkie produkty będą dokładnie oddawać rzeczywisty kolor produktu podczas produkcji. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących produktu prosimy o kontakt przed zakupem.
6.1 Specyfikacja naszych produktów
Love List
Rozmiar: 420×594 mm (A2)
Wieszak do plakatów Rozmiar: 42 cm (długość) Kolor: czarny Materiał: drewno Zastosowanie: Opcjonalny dodatek do Love List, dwuczęściowy uchwyt na plakat.